Goed nieuws! Tandartspraktijk Godent gaat uitbreiden.
Om onze patiënten nog beter van dienst te kunnen zijn, realiseren wij twee extra behandelkamers en een aparte kamer voor onze tandproteticus Elle Stultiens. Met deze uitbreiding creëren we meer ruimte voor behandelingen en kunnen we onze zorgverlening verder optimaliseren.
Daarnaast gaan drie van onze huidige tandartsen – Lambros Bougatsias, Amber Nuijts en Sofie ten Hoopen – hun werkzaamheden binnen de praktijk uitbreiden. Ook verwelkomen wij mondhygiënist Anouk Kampwart, die vier dagen per week werkzaam zal zijn binnen onze praktijk. Hierdoor kunnen wij nog meer aandacht besteden aan preventieve mondzorg en een optimale mondhygiëne voor onze patiënten.
Met deze ontwikkelingen investeren we in de toekomst van onze praktijk en blijven we werken aan de hoogwaardige zorg die u van ons gewend bent.
Verbouwing vanaf 1 juli
Vanaf 1 juli starten de verbouwingswerkzaamheden in de ruimtes en gang rondom onze praktijk. Het is dus mogelijk dat u tijdens uw bezoek enige hinder ondervindt van deze werkzaamheden. Uiteraard doen wij er alles aan om eventuele overlast tot een minimum te beperken.
Via onze website houden wij u op de hoogte van de voortgang van de verbouwing.
Wij danken u alvast voor uw begrip en kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen in onze vernieuwde praktijk.